Dzisiaj jest 09-10-2024
szukaj
szukaj
logo ZEUK
zamknij

    Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Zbąszyńska 15
    64-212 Siedlec


    NIP: 923-16-65-135
    REGON 301066285
    KRS 0000327950

    BS SIEDLEC 26966000070005948620000010
    BDO 000062169

    Biuro Obsługi Klienta ZEUK Sp. z o.o.
    czynne:
    Poniedziałek 7:30 – 15:30
    Wtorek 7:30 – 17:00
    Środa 7:30 – 15:30
    Czwartek 7:30 – 15:30
    Piątek 7:30 – 14:00


     

    tel/fax 068 384 80 80,
    tel. 783 848 080
    zeuk@siedlec.pl

     


    Telefon alarmowy: 601 569 738
    PSZOK: 513 313 791



    Kasa ZEUK Sp. z o.o.
    czynna:
    Poniedziałek 7:30 – 14:30
    Wtorek 7:30 – 16:30
    Środa 7:30 – 14:30
    Czwartek 7:30 – 14:30
    Piątek 7:30 – 13:30

     


    Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych [PSZOK]
    czynny:
    Poniedziałek 8:00-16:00
    Wtorek 8:00-16:00
    Środa 10:00-18:00
    Czwartek 8:00-16:00
    Piątek 8:00-16:00
    Sobota 10:00-14:00

     

    ZEUK poszukuje osoby na stanowisko KSIĘGOWA

    Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcu
    ogłasza nabór na stanowisko pracy:
    Księgowa/Księgowy

    Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych spółka z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: Księgowa / księgowy
    1.    Wymagania niezbędne:
    •    wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie kierunkowe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości),
    •    minimum 3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w księgowości,
    •    bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania aktualnych przepisów rachunkowości, przepisów podatkowych, ustawy o VAT oraz przepisów w zakresie inwentaryzacji,
    •    znajomość pełnej księgowości;
    •    znajomość zagadnień księgowych dot.: zakupu krajowego, sprzedaży, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych , gospodarki magazynowej;
    •    znajomość rozliczenia kosztów i ewidencji w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym,
    •    doświadczenie w sporządzaniu deklaracji VAT,
    •    mile widziana znajomość obsługi programu system finansowo- księgowy -Symfonia,
    •    biegła znajomość narzędzi informatycznych tj. MS Office (szczególnie Excel)
    •    prawo jazdy kat. B.

    2.    Wymagania dodatkowe:
    •    umiejętność analitycznego myślenia, korzystania z przepisów prawa,
    •    umiejętność identyfikowania problemów oraz poszukiwania i wdrażania lub rekomendacji rozwiązań,
    •    umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność,
    •    duża samodzielność w działaniu,
    •    terminowość, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu,
    •    dyspozycyjność i odpowiedzialność.
     
    3.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    •    księgowanie faktur zakupu i innych dowodów księgowych,
    •    bieżące i prawidłowe prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    •    dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
    •    terminowe i rzetelne sporządzanie raportów, sprawozdań na potrzeby Zarządu,
    •    prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie,
    •    terminowe rozliczanie deklaracji VAT.
    •    właściwe przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji,
    •    prowadzenie ewidencji wyposażenia.

    Szczegółowy zakres czynności zostanie określony zakresem obowiązków.
    4.    Warunki pracy:
    •    wymiar czasu pracy: pełny etat
    •    rodzaj umowy o pracę: na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnym,
    •    stabilne warunki zatrudnienia,
    •    odpowiednie narzędzia pracy,
    •    praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z organami Spółki oraz instytucjami zewnętrznymi,
    •    praca jednozmianowa z wykorzystaniem urządzeń teleinformatycznych, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
    •    miejsce pracy: ul. Zbąszyńska 15, 64-212 Siedlec.

    5.     Wymagane dokumenty:
    •    list motywacyjny,
    •    życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
    •    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (m. in. świadectwa, dyplomy, certyfikaty itp.),
    •    kserokopie świadectw pracy i inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy na stanowisku z zakresu księgowości,
    •    oświadczenie że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    •    oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

    6.    Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Spółki w Siedlcu w godzinach pracy, tj. 7.30-15.30 lub przesłać na adres: Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych  sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 15, 64-212  Siedlec , w terminie do 12 października 2022 r. (decyduje data wpływu).
    Koperty powinny być zamknięte i opatrzone dopiskiem „Nabór na stanowisko Księgowa/Księgowy”.

     





    << powrót


    Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o.o.

    logo Zbąszyńska 15
    64-212 Siedlec
    tel/fax 068 384 80 80,
    tel. 783 848 080

    Telefon alarmowy: 601 569 738
    PSZOK: 513 313 791
    Deklaracja dostępności

    Biuro Obsługi Klienta ZEUK Sp. z o.o.
    czynne:
    Poniedziałek 7:30 – 15:30
    Wtorek 7:30 – 17:00
    Środa 7:30 – 15:30
    Czwartek 7:30 – 15:30
    Piątek 7:30 – 14:00

    Kasa ZEUK Sp. z o.o.
    czynna:
    Poniedziałek 7:30 – 14:30
    Wtorek 7:30 – 16:30
    Środa 7:30 – 14:30
    Czwartek 7:30 – 14:30
    Piątek 7:30 – 13:30

    Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów
    Komunalnych [PSZOK]
    czynny:
    Poniedziałek od 7:30 do 15:30
    Wtorek od 7:30 do 17:00
    Środa od 7:30 do 15:30
    Czwartek od 7:30 do 15:30
    Piątek od 7:30 do 14:00
    Sobota od 8:00 do 12:00
    Copyright © ZEUK. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
     liczba odwiedzin: 1704955      online: 1
    © 2021 MBEST